نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

22. بهمن 1394 - 20:40
همان گونه که پیش بینی می شد محمد بهرامی به عنوان گزینه نهایی اصلاح طلبان شهرستان های بویراحمد و دنا برای انتخابات دهمین مجلس شورای اسلامی معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی چهارفصل،پس از ناامیدی اصلاحطلبان از عدم تأیید سید باقر موسوی به دلیل سوابق منفی و ضد نظام وی در مجلس ششم، اصلاحطلبان که تا دیروز محمد بهرامی را اصلاح طلب نمی دانستند در جلسه ای بالاخره وی را به عنوان  گزینه نهایی اصلاح طلبان شهرستان های بویراحمد و دنا برای انتخابات دهمین مجلس شورای اسلامی معرفی کردند.

 

به گزارش گروه فضای مجازی صبح زاگرس در نشستی که به همین منظور و با حضور 100 نفر از  اصلاح طلبان بویراحمد و دنا برگزار شد بهرامی توانست با کسب ۸۳ رای به عنوان گزینه نهایی این جریان در بویراحمد و دنا انتخاب شود.

از قرار معلوم در این نشست، انتخاباتی بین غلام‌محمد زارعی، محمد بهرامی، زینب هاشمی و عنایت محمدپور برگزار شده که در نهایت بهرامی به اتفاق آرا به عنوان گزینه نهایی معرفی شد.

سید رضا عسکری رئیس مجمع اصلاح‌طلبان بویراحمد و دنا در گفت‌وگو با یکی از سایت های استان، با تائید اعلام این خبر گفته است: اصلاح‌طلبان با تمام توان پشت سر آقای بهرامی قرار می‌گیرند.

بهرامی هم در این نشست با تشکر از  اصلاح‌‌طلبان، گفته: من همیشه خودم را از خانواده اصلاح‌طلبان می‌دانستم.

 

تیر خلاص به زارعی

انتخاب بهرامی تیر خلاصی به نماینده فعلی بویراحمد و دنا است که روی حمایت اصلاحطلبان حساب ویژه ای باز کرده بود. وی بعد از رد صلاحیت سید باقر از دوستی دیرینه خود با وی سخن گفته بود. هرچند قاسم یزدانی از فعالان اصلاح طلب در روزهای ثبت نام نامزدها برای انتخابات از زارعی به عنوان رحم اجاره ای اصلاحطلبان نام برده بود که این موضوع واکنش طرفداران زارعی را برانگیخت و تا روزها نقل محافل بود. انتخاب بهرانی به عنوان گزینه نهایی اصلاحطلبان را باید تیر خلاص به زارعی خواند. تیری که ممکن است امید وی برا کسب آرا را کمتر از گذشته کند. امیدی که البته در مدت اخیر کمرنگ شده بود و حالا با این اتفاق کم رنگ تر از گذشته می شود. حالا دوگانه هدایت خواه - بهرامی در انتخابات آتی دارد به واقعیت تبدیل می شود.

 

 اختلاف بر سر معرفی بهرامی به عنوان گزینه اصلی اصلاح طلبان

یکی از سایت های حامی زارعی نیز پس از انتخاب بهرانی به عنوان گزینه نهایی اصلاحطلبان از  اختلاف برخی اصلاحطلبان بر سر بهرامی خبر داد. این سایت نوشت: س از اعلام نام محمد بهرامی به عنوان گزینه مجمع اطلاح طلبان شهرستان های بویراحمد و دنا، انتقادها از این انتخاب شروع شده است.

لحظاتی پس از این انتخاب، شورای شعبه و ستاد انتخابات حزب ندای ایرانیان با انتشار بیانیه ای ضمن انتقاد شدید از این انتخاب آن را اشتباه استراتژیک دانست.

لحظاتی بعد نیز کانال رسمی سید باقر موسوی در تلگرام و همچنین کانال تلگرامی یاران سیدباقر موسوی در واکنش به انتخاب بهرامی مطالبی را منتشر کردند که حکایت از نارضایتی از این انتخاب داشت.

کانال رسمی سید باقر موسوی در تلگرام نوشت: سید باقر موسوی برای تائید صلاحیت دارد از آرامش و زندگی خود مایه می‌گذارد. دوستان اصلاح‌طلبِ ما راه را گم نکنند!

123232321

همچنین کانال تلگرامی یاران سیدباقر موسوی نیز نوشت: ما حامیان سید باقر موسوی، تا لحظه آخر منتظر حضور سید باقر موسوی خواهیم ماند و انتخاب هر شخصی را به نام اصلاح طلبان در چنین زمانی که سید مظلوم ما در حال تلاش برای کسب تایید صلاحیت است، محکوم می کنیم.

234324432

در همین حال، غلامحسین رهبرنیا کاندیدای اصلاح طلب شهرستان بویراحمد و دنا نیز در تماس تلفنی با خبرنگار ما ضمن انتقاد شدید از این انتخاب آنرا نتیجه رسوخ قومیت در احزاب دانست و گفت: این انتخاب اشتباه نشات گرفته از جو قومیتی مجمع اصلاح طلبان بود و متاسفانه افراد حاضر که عمدتا اهل بویراحمد نیستند با بی توجهی به موضوع مهم امید به تائید صلاحیت سیدباقر موسوی و همچنین بی توجهی به سایر کاندیداهای اصلاح طلب فردی را برگزیدند که تا دیروز پای منبر پایداری ها بود!

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی