نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

22. بهمن 1394 - 20:38
نماینده سابق بویراحمد و دنا در مجلس در جمع روستاییان و عشایربویراحمد گفت: انتخابات یک ودیعه الهی است و باید کسی از جنس همین مردم نماینده آنان باشد تا بتواند به آنان خدمت کند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی چهارفصل، ستار هدایت خواه در جمع روستایان و عشایر بویراحمد اظهارکرد: انقلاب به همت مردم محروم و مستضعف جامعه که زیر بار ستم شاه و حکومت طاغوتی بودند شکل گرفت.

 

وی در ادامه افزود: کشاورزان ورامین اولین گروهی که درسال 1342 کفتن پوشیده وبه یاری امام شتافتند و حماسه 15 خرداد را آفریدند.

 

هدایت خواه گفت: روستائیان با فطرت پاک خود به یاری امام شتافتند و در سالهای بعد هم طبقات پایین و متوسط جامعه درعرصه های مختلف پای انقلاب اسلامی ایستادند ودشمنان را مایوس کردند.

 

هدایت خواه با اشاره به برنامه ریزی دشمن برای قرار دادن طبقات پایین در مقابل نظام  گفت: در قضایای چند سال اخیر، تحلیل گران می گویند ایستادگی انقلاب اسلامی در مقابل تمامی توطئه ها به  خاطر دارا بودن پایگاه مردمی اوست .

 

وی افزود: دشمنان دلیل شکست خود در ایران را حمایت مرفهین بی دردی دانستند که نمی تواندد اهداف آنان را در ایران پیگیری کنند و اعلام کرده اند اگر قرار به شکست نظام اسلامی ایران باشد باید طبقات پایین جامعه را در دست بگیریم.

 

نماینده سابق شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از دلایل اصلی تشکیل فشارها وتحریم ها و فشار های شدید اقتصادی علیه جمهوری اسلامی در خرداد  1389 برای ایجاد فشار بر اقشار کم در آمد و طبقات پایی جامع بود تا از این طریق مردنم را مقابل نظام قرار دهند.

 

وی ابراز کرد: زور گویان وستم گران همیشه طبقات مستضعف را مانع رسیدن اهدف شیطانی خود می دانستند اما وقتی امام امت آمد مردم را شناخت وجنگ پابرهنگان را بنا نهاد و فرمود من یک موی کوخ نشینان را بر تمامی کاخ نشینان ترجیح می دهم .

 

 

هدایت خواه در جمع روستائیان و عشایر بویراحمد گفت: امام می فرمود که نباید از طبقات پایین جامعه غافل بود واگر می خواهید پایه انقلاب محکم و استوار باشد در سپردن مسئولیت ها از طبقات پایین جامعه استفاده کنید و تا مقابل توطئه های دشمن ایستادگی کنند زیرا اگر طبقات مرفه، دنیا پرست، مسئول باشند به خاطر دنیایاشان منافع ملت را می فروشند و با دشمن می سازند  .

 

وی در ادامه تصریح کرد: نه درتهران، نه شیراز و نه در شمال خانه ندارم و افتخارم این است که روستازاده ام و تنها نماینده ای هستم که بعد از اتمام دوران نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی به روستا برگشتم و در روستا زندگی  کردم .

 

 

نماینده سابق شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی به بخشی از برنامه های خود در رابطه با روستائیان اشاره کرد و گفت: روستاها و عشایر ما تولید کنندگان واقعی جامعه هستند که درسالهای بعد از انقلاب غفلت هایی صورت گرفت و باعث شد مهاجرت از روستا به شهر زیاد شده و آسیب بزرگی به تولید کشور وارد شود.

 

وی خاطر نشان کرد:  باید ارتباط مجدد حوزه های صنایع دستی، دامداری، و صنایع تولیدی در جامعه روستایی ایجاد شود و  بحث تولید و اشتغال جدی گرفته شود.

 

این فعال فرهنگی و سیاسی کهگیلویه وبویراحمدی افزود: باید به روستاها توجه جدی شود و مشکلات و نیازمندی های آنان رفع شود و  روستاهای ما دوباره آباد شوند و از مصرف کننده صرف بودن بیرون بیاییم.

 

وی گفت: برنامه های را برای ایجاد رونق در روستا ها طراحی کرده ایم که این که انشالله  به وقت آنرا برای همه شما ارائه خواهم داداما یکی از موارد آن تشویق به مهاجرت معکوس است زیرا حواشی شهر ما با مشکلات عدیده ای از لحاظ عمرانی، امنیتی ، اجتماعی، بهداشتی،آموزشی و... مواجه اند و نیاز هست با ایجاد امکانات و حذابیت در روستا ها همراه با ارائه خدماتی، مهاجرت معکوس از شهر به روستا انجام شود و و خود من بر همین اساس به روستا رفته ام.

 

 

هدایت خواه به سالروز پیروزی انقلاب اشاره کرد و ابراز داشت: 22 بهممن روز حماسه است و حضور مردم در راهپیمایی، تجدید پیمان با امام و رهبری و شعار های انقلاب است که همه باید برای حضور در راهپیمایی مبلغ باشیم زیرا حضور در راهپیمایی وظیفه دینی و انقلابی و ملی است.

 

نماینده سابق شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: در آستانه سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب هستیم و دشمن بر روی تک تک افراد حاضر در راهپیمایی برنامه ریزی دارد که باید با آگاهی و معرفت حضور پیدا کرده و با آرمانهای امام تجدید پیمان کنیم.

 

وی خاطر نشان کرد: دراین ایام خجسته باید نعمت های انقلاب را یادآوری کنیم .نعمت هایی همچون اینکه مردم مستضف و روستا نشین هم به مرحله ای از رشد و آگاهی سیاسی و دینی  رسیدند که درعرصه های مهم و حساس و تعیین کننده سرنوشت سیاسی اجتماعی حضور پیدا کنند و نسبت به سرنوشت خود احساس مسئولیت جدی داشته باشند.

 

 

فعال فرهنگی و سیاسی کهگیلویه بویراحمدی به خفقان و دیکتاتوری حکومت پهلوی اشاره کرد و در مقایسه با شرایط کنونی انقلاب اسلامی گفت: در حکومت قبل بسیاری از بزرگان از مسایل روز کشور و دنیا بی خبر بودند و یا امکان اظهار نظرنداشتند یا امکان ورود و موضع گیری عملی نداشتند اما در انقلاب اسلامی می بینیم دورترین روستاهای ما با مسایل روز جامعه آگاه هستند حق اظهار نظر و انتخاب دارند. .

 

هدایت خواه در ادامه تصریح کرد: باید شکر گزار نعتمت های انقلاب باشیم و به پاس چنین نعمتی روز به روز آگاهی هایمان را ببیشتر کرده و بر اساس آگاهی برای تعیین سرنوشت در انتخابات شرکت کنیم.

 

وی به ملاک های مورد توجه برای انتخاب نماینده اشاره کرد و اظهار داشت:در انتخاب نماینده باید به مسایل کلی نظام  و مردم فکر کنیم نه منافع شخصی و قومی  قبیله ای خود. درانتخابات، این امانت الهی را به کسی دهیم که امین باشد و ودیعه الهی را در راه خئمت به مردم، دین، خدا ونظام اسلامی استفاده کند نه منافع شخصی خود.

 

نماینده سابق شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: اگر دشمن برای اینکه طبقات پایین جامعه را در مقابل نظام قرار دهد برنامه ریزی کرده است ما برخلاف میل آنها باید کسانی از همین طبقه را به عنوان نماینده مجلس انتنخاب کنیم که  در برابر زیاده خواهی های دشمن ایستادگی کند و ودر مقابل توطئه نفوذ دشمن نفوذ ناپذیر باشد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی