نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

21. بهمن 1394 - 13:01
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد گفت:انقلاب ایران اسلامی تمامی معادلات سیاسی جهان را به هم ریخت و امید همه مستضعفان و محرومان جهان شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل،آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی سه شنبه شب در آیین مشترک یادواره 658 شهید شهرستان بویراحمد و گرامیداشت مدافع حرم سردار شهید ستار اورنگ در یاسوج افزود: انقلاب ایران اسلامی تمامی معادلات سیاسی جهان را به هم ریخت، انقلاب امید همه مستضعفان و محرومان جهان شد.

 

وی بیان کرد:مردم ایران آن را ایجاد کردند این انقلاب وعده امام باقر، اما کاظم و پیامبر اسلام بود و وعده این نقلاب برای قیام مردی از قم در سده های قبل داده شده بود.

 

ملک حسینی ادامه داد:انسانهای بزرگ آن را رقم زدند، ائمه ازنقلاب سخن گفتن که درعصر خمینی کبیر رخ داد

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت:در آیه ای آمده است ای مومنان اگر کسانی از شما مرتد شود خدا قومی را می آورد که هم خدا آنان را دوست دارد و هم آنان خدا را دوست دارند، با هم مهربانند اما در مقابل دشمن غیور، شیر، شجاع و نترس هستند و در راه خدا مجاهده می کنند و از هیچ نمی ترسند و پیامبر فرمود این مردان نترس از کشور سلمان اند و سوگند خورد که اگر علم در دورترین نقطه باشد ایرانیان به آن دست می یابند.

 

وی عنوان کرد:انقلاب ایران با هویت دینی برپایه توحید، استقلال، قدسیت اسلامی در عصر حاضر شکل گرفت و امید را در میان مردم مظلوم جهان ایجاد کرد.

 

ملک حسینی گفت:ایران قبل از انقلاب اسلامی چه داشت و در شوراهای اداری و تصمیم گیری چه می کردند و تصمیمات نهایی را چه کسی می گرفت جز مستشاران آمریکایی و بیگانگان در کشور چه می کردند؟ عزت و استقلال کجا بود؟ نه عزتی، نه بزرگی، نه استقلالی در حکومت قبل هرکس انکار کند خدمات انقلاب را در قیاس بین حکومت قبل و جمهوری اسلامی به یقین درک صحیحی ندارد.

 

وی افزود: امروز هم معضلات زیادی هم چون فقر، رانت خواری، دزدی و... وجود دارد اما اگر بخواهیم از زمان انقلاب چشم پوشی کنیم و حکومت قبل ادامه پیدا کرده بود نه استقلال، نه شرف، نه عزت و هیچ نداشتیم.

 

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: شاید اگر حکومت قبل ادامه پیدا می کرد با حمایتهایی که داشت الان پیشرفت هایی حاصل بود و ساختمانهای بزرگ در سراسر شهر وجود داشت اما در طبقه طبقه آن ها شراب خانه ها، میخانه  ها و خمار خانه ها محل فساد بود.

 

وی اظهار کرد: منطقه ما جز عمق محرومیت قبل از انقلاب چه داشت و چه کسی آن زمان را فراموش کرده است.

 

ملک حسینی ابراز داشت: نسل های گذشته باید برای نسل های کنونی بازگو کنند که انقلاب چه چیزی تحویل گرفت و الان در چه در  درجه از تعالی و رشد و بزرگی هستیم .

 

باند بازی ها و سیاست بازی ها وقت مملکت و پیشرفت را گرفته است

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: اشکال بزرگی که وقت مملکت را گرفته و مقداری از سرعت پیشرفت و توسعه را گرفته است متأسفانه باند بازی ها و سیاست بازی هاست، خدا خانه سیاست بازان، اختلاف افکنان و چپ و راست بازان را بسوزاند که  اگر این بازی ها نبود ما در اوج بودیم.

 

ملک حسینی افزود: انقلاب در اوج تحریم ها خود را مجهز کرد، سلاح های خود را ساخت، استقلال صنعتی خود را حفظ کرد، درمتن تحریم ها و تهدیدها به سمت شکوفایی خود پیش رفت و دشمن هرگز نتوانست جلوی حرکت ما را بگیرد.

 

وی گفت:اینگونه نیست که این تصور احساس می شود اگر درهای ارتباط با جهان باز باشد ما رشد می کنیم، بلکه دیگران هستند که در ما رشد می کنند، بسیار تفاوت دارد که آنها در ما رشد کنند تا اینکه ما در آنان رشد کنیم؛ زیرا هدف گذاری انقلاب رشد ایرانیان و ایرانی در پرتو هویت و استقلال خود بود.

ملک حسینی تصریح کرد: تمام دنیا در 8 سال جنگ علیه ایران بسیج شد، تحریم هم بودیم اما باز هم دشمن نتوانست ما را ذلیل و خوار کند.

 

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: وقتی رشد و عزت واستقلال انقلاب را در ذهنمان مرور می کنیم مفهوم ایثار، فداکاری شهیدان و شهادتشان به خاطرمان می آیند و این یادواره ها بزرگداشت نام بزرگانی از بویراحمد که نامشان و پیوستگی روح ایثار و فداکاریشان نام انقلاب را برجسته کرده است.

 

 انقلاب بواسطه شهدا جاویدان است

وی اظهار کرد: انقلاب یادگار این شهدا است. این افراد ماندگارند و انقلاب بواسطه آنان جاویدان است و زیرا رمز شهادت ماندگاری و فراوانی ست.

 

ملک حسینی عنوان کرد: جامعه در پرتو این بزرگان به هویت خود دست می یابد و در پرتو تلاش این بزرگ که حیات و مرگ را خوب معنا کرده اند.

 

وی گفت: زنده بودن فقط به نفس کشیدن و سر پا بودن نیست، زنده بودن اینگونه است که اگر در راه دین هدایت انسانی و استقلال و ایمان به خدا و توحید مقاومت کنیم و بایستیم زنده ایم هرچند زیر خاک باشیم.

 

زنده کسی است که هویت دین و جامعه خود را حفظ می کند

 

ملک حسینی بیان کرد: زنده کسی است که برای هویت ایمانی خود و جامعه تلاش می کند و جامعه به او تکیه می زند و عزت و شرف خود را از او می گیرد و اینگونه درخت تنومند انقلاب باوجود چنین انسانهایی تنومند تر می شود.

 

وی ادامه داد: دشمن جنگ سختی را درمقابل ما شروع کرده است جنگ نرمی که اگر برآرمان های انقلاب نباشیم و مقاومت نکنیم و پیامهای انقلاب را گوشزد نکنیم و ندانیم پدران ما برای چه انقلاب کردند شکست می خوریم.

 

ملک حسینی تاکید کرد: اگر هدفهای انقلاب بمانیم، در مسیر انقلاب بخواهیم ماند اما اگر بر عهد و پیمان های خود نمانیم و رسالتی را که شهدا بر دوش ما گذاشته اند عمل نکنیم خداوند هیچ تعهدی در برابر ما نخواهد داشت.

 

وی ابراز داشت: کسانی با انقلاب می ماند، که پاک و متقی هستند ،خدمت می کنند وخیانتی ندارند، ایثار دارند و زیاده خواهی نمی کنند و انقلاب با این  افراد مسیر خود را ادامه خواهد داد.

 

ملک حسینی افزود: مردم شریف کهگیلویه و بوراحمد انقلاب هر روز ما را به مساله ای جدید دعوت میکند. یک روز ما را به تظاهرات و مرگ بر استکبار ومرگ بر آمریکا گفتن دعوت می کند، روز دیگر ما را به جنگ و یک روز دیگر ما را به انتخابات دعوت می کند اینها همه فراخوانی های انقلاب است . انقلابی که آبرو، عزت و شرفمان به آن است.

 

به کسانی رای دهیم که به تمام معنا انقلابی اند

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد:انقلاب ما را فرا می خواند تا به کسای رأی دهیم که مسیر شهادت، انقلاب و اهداف انقلاب را می شناسند و به تمام معنا انقلابی اند.

وی ادامه داد: نه اینکه اهل شعار باشند می دانند هدف شکل گیری این انقلاب چیست.

ملک حسینی اظهار کرد: مبادا توهین و تخریبی در این فضای مبارک صورت بگیرد و دیگران را غیر انقلابی و مرتد بدانیم وکه این افراد روزی از  قطار انقلاب پیاده خواهند شد.

 

انقلاب به تهمت، دروغ ،هوچیگری و سیاسی بازی  نیاز ندارد

 

وی ابراز داشت: انقلاب به تهمت، دروغ ،هوچیگری و سیاسی بازی  نیاز ندارد. بلکه به عزت انسانیت مقاومت، شرافت، ایستادگی و مردانگی نیاز دارد مبادا راه را گم کنیم.

 

ملک حسینی عنوان کرد: انقلاب ایجاد شد  تا دین شما حفظ شود نه آبرو یی از کسی بریزد و خود آبرویی غیر از شرافت مردم داشته باشد.

وی گفت:  شرف الدین یه عنوان یک کاندیدا شرف ندارد اگر آبروی مردم و شرف مردم را برای انتخاب خود بخواهد.

ملک حسینی افزود: انقلابی که بخواهد برای بقای خود  از دین مردم  را بگیرد این انقلاب ویران باد.

این استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد:انقلاب برای دین مردم آماده است تا معنویت، مهربانی بین مردم و اخلاق ایجاد کند.

 

 انقلابی که  برای تشتت،نفرت، خشم و تهمت مردم آمده باشد ویران باد

 

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: به انقلاب توهین نکنیم، به نام انقلاب آبروی کسی را نبریم، زیرا انقلاب، انقلاب ارزشها، اخلاق ها و توحید بود. انتخاباتی که امروز انقلاب ما را به آن فرا می خواند رفراندومی دیگر برای انقلاب است.

 

وی ادامه داد: هر انتخابات یک رفراندوم جدید است  و استان ما افتخار حضور حداکثری در چند سال اخیر را داشته است انشاالله باز نشان دهیم که هستیم وایستاده ایم برای انقلاب و در کنار انقلاب.

ملک حسینی بیان کرد: شورای نگهبان با توجه به حجت ها و دلایل موجود تصمصم گیری میکنند اگر به خاطر دلیل ها و حجت هایی اشتباه  کسی به دروغ و تهمتی تایید نشد از انقلاب دور نماند انقلاب مال همه است .

وی افزود: همه بیاییم ، از انقلاب دور نشویم، انشالله انتخابات آبرویی بر آبرویی گذشته می افزاید.

 

به انسان اصلح رای بدهیم و رسالت خود را دربرابر شهیدان ادا کنیم

ملک حسینی گفت: برای آبروی انقلاب، آبروی کشور، آینده ایران و آینده نسل های بعد به انسان اصلح رای بدهیم و رسالت خود را دربرابر شهیدان ادا کنیم.

در این آیین برنامه های متنوع مذهبی و فرهنگی شامل مداحی، روضه خوانی، سرود و قرائت شعر و دل نوشته با موضوع شهید و شهادت اجرا شد و عاشقان ثارالله یاد و خاطر سرداران و شهدای بویراحمد را با قرائت فاتحه گرامی داشتند.

خانواده سردار شهید ستار اورنگ به عنوان نخستین شهید مدافع حرم حضرت زینب (س) از کهگیلویه و بویراحمد و خانواده های پنج رزمنده مدافع حرم این استان با اهدای لوح سپاس مورد تجلیل قرار گرفتند.

شهرستان بویراحمد به مرکزیت شهر یاسوج دارای جمعیتی افزون بر 200 هزار نفر است.

کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت سال دفاع مقدس یک هزار و 843 شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی