نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

15. بهمن 1394 - 22:13
قطعی مکرر فیبر نوری در شهرستان کهگیلویه و لنده برای چندمین بار باعث اختلال در شبکه تلفن همراه و قطعی کامل اینترنت در این شهرستان ها و بخش های تابعه شده است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي چهارفصل، شاید بارها از طریق همین رسانه نسبت به مشکلات و قطعی مکرر فیبر نوری در مسیر لنده به دهدشت از محل اجرای پروژه عملیاتی چهارخطه کردن سوق تا دهدشت گزارش هایی منتشر شده باشد.

 

حفاری های صورت گرفته از خود شهردهدشت گرفته تا طول مسیر که چندین سال است عملیات اجرایی آن در حال انجام است بارها و بارها شاهد قطع کامل فیبر نوری بوده ایم. فبیری که مغز و استخوانش بر روی زمین در طول مسیر لنده به دهدشت برای عموم قابل روئیت می باشد.

 

ولی متأسفانه این مشکلات همواره به‌حال خود پایدار بوده و روز به‌روز به‌دلیل افزایش تعداد افراد استفاده کنندگان از این خدمات مشکلات رو به افزایش است که ظاهراً مسئولان شرکت مخابرات نیز خود از وضعیت موجود نیز گلایه مند هستند.

 

این در حالی است که رئیس اداره مخابرات شهرستان کهگیلویه ولنده در جلسه شورای اداری شهرستان لنده به این امر مهم اذعان کرده و گفته است که مشکل ما هم در سطح دهدشت است و هم در طول مسیر چرا که دستگاه های حفار بدون گرفتن استعلام اقدام به حفاری می کنند.

 

باید دید که مسئولان شرکت مخابرات استان با در نظر داشتن این موضوع و قطعی‌های متداول شبکه در باتوجه به قرار گرفتن در آستانه انتخابات در این شهرستان ها و بخش های تابعه چه تدابیری برای رفع این معظل همیشگی قطعی مکرر اینترنت و شبکه های ارتباطی در این شهرستان ها خواهد داشت.

 

گفتنی است اینترنت و شبکه تلفن همراه شهرستان لنده چهارشنبه 14بهمن ماه سال جاری از ساعت9صبح تا ساعت 21 شب به طور کامل قطع بوده و تمام خدمات اداری و بانکی نیز تعطیل شده بود.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده

 انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی