نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

12. بهمن 1394 - 12:11
سی‌ان‌ان: مدال فتح از بالاترین درجات و افتخاراتی است که رهبر انقلاب می‌تواند به یک فرمانده نظامی اعطا کند/ فاکس نیوز: ایران به نیروهایی که تفنگداران آمریکایی را دستگیر کردند مدال اعطا می‌کند/ رویترز: ایران برای دستگیری تفنگداران دریایی آمریکا مدال می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی چهارفصل، سردار فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و چهار تن از فرماندهان این نیرو که در جریان توقیف شناورهای آمریکایی و بازداشت تفنگداران متجاوز امریکا در محدوده جزیره فارسی، اقدام شجاعانه و بهنگام کرده بودند، به افتخار دریافت «نشان فتح» از دست حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا نائل شدند.

 

فرمانده کل قوا همچنین با تشویق درجه و ارشدیت به سایر فرماندهان و کارکنان مربوط به این عملیات حسب درخواست ستاد کل نیروهای مسلح موافقت کردند.

در ادامه می‌توانید بازتاب اهدای «نشان فتح» از سوی مقام معظم رهبری به فرماندهان ندسا را در رسانه‌های غربی ببینید:

**

گاردین: رهبر عالی ایران به فرماندهان نیروهای دریایی برای دستگیری سربازان آمریکایی وارد شده به قلمرو آبی ایران در این ماه، مدال اعطا کرد.

روزنامه انگلیسی گاردین همچنین نوشت: آیت‌الله علی خامنه‌ای یادآور شده که ایران باید حتی بعد از توافق هسته‌ای، در مقابل دشمن بزرگ، یعنی آمریکا، هوشیار باشد. سپس ایشان به فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب و چهار فرمانده دیگر که در متوقف سازی قایق نیروی دریایی آمریکای نقش داشتند، مدال افتخار اعطا کردند.

ایران از سال 1989 به قهرمانان جنگ، فرماندهان نظامی و سیاستمداران و مخصوصاً افرادی که به جنگ هشت ساله ایران و عراق مرتبط بودند، مدال افتخار می‌دهد.

 

سی ان ان: مدال فتح از بالاترین درجات و افتخاراتی است که رهبر انقلاب می‌تواند به یک فرمانده نظامی اعطا کند.

[آیت‌الله] خامنه‌ای فرماندهان را «شجاع» خوانده و برای دستگیری آمریکایی‌ها، آن‌ها را تمجید نمودند.

 

فاکس نیوز: ایران به نیروهایی که تفنگداران آمریکایی را دستگیر کردند مدال اعطا می‌کند

شبکه خبری فاکس نیوز انگلیس دیدار رهبر انقلاب با نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را امری معمولی دانست، اما این دیدار را متفاوت خواند و نوشت: رهبر عالی ایران به فرماندهانی که تفنگداران آمریکایی را دستگیر کرده بودند، مدال اعطا کرد.

 

خبرگزاری رویترز نیز در تیتر خبر اعطای نشان فتح به فرماندهان دستگیرکننده نیروهای دریایی توسط مقام معظم رهبری نوشت: ایران برای دستگیری تفنگداران دریایی آمریکا مدال می‌دهد.

**

رهبر انقلاب همچنین خطاب به فرماندهان نیروهای مسلح تأکید کردند: « این نشان، اولاً نشان سپاسگزارى و قدردانى جمهورى اسلامى از شما عزیزانى است که خدمتى بزرگ و ارزنده را در جنگ تحمیلى، از خودتان نشان دادید. ثانیاً، یک یادگار ماندنى است تا در آینده همه بدانند که در یک فصل بسیار خطرناک و دشوارى از زندگى و تاریخ جمهورى اسلامى، صاحبان این نشان‌ها، چه فداکارى‌یى نشان دادند و چه عظمت انسانى‌یى از خودشان بروز دادند. این نشان، یک کار سمبلیک است، والّا قدر کار شما بیش از اینهاست و امیدواریم که همه‌ ملت و کشور و مسؤولان، قدر شما و مجاهداتتان را بدانند و ان‌شاءاللَّه همیشه از شما قدردانى کنند.»

انتهای پیام/

 
1234

سناباد نیوز

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی