نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. آذر 1394 - 13:48
شنیده ها حاکی است یکی از دانشجویان خانم مخالف سخنرانی دستگیرشده فتنه 88 در دانشگاه آزاد یاسوج از سوی عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان کشور در این دانشگاه مورد ضرب قرار گرفته است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي چهارفصل،‌ در اخبار تكميلي گفته می شود این خانم دانشجو در اعتراض به سخنرانی آذر منصوری دستگیر شده فتنه 88 در دانشگاه آزاد یاسوج در پاسخ به شعارهای جمعی از دانشجویان که از سران فتنه حمایت می کردند فریاد الله اکبر سر داده است که در این حین از سوی عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان کشور و دبیر این حزب در کهگیلویه و بویراحمد مورد ضرب و شتم قرار می گیرد.

 

بر اساس این شنیده ها تعدادی از دانشجویان حامی آذر منصوری در دانشگاه آزاد یاسوج در اقدامی برای فرار رو به جلو و سرپوش گذاشتن بر موضوع ضرب و شتم دختر دانشجو به اورژنس مراجعه کرده و ادعا کرده اند که از سوی برخی دانشجویان مخالف سخنرانی مورد ضرب و شتم واقع شده اند درحالی که گفته می شود چنین موضوعی صحت ندارد.

 

 ضرب و شتم این دختر دانشجو در دانشگاه آزاد یاسوج در حالی اتفاق افتاده است که صبح امروز جمعی از دانشجویان از سخنرانی عامل فتنه در این دانشگاه به شدت اعتراض کرده و مسئولان دانشگاه نیز مجبور به لغو سخنرانی آذر منصوری شدند.

 

 آذر منصوری فعال اصلاح طلب و از افراد دستگیر شده در جریان فتنه 88  برای راه اندازی حزب فرهنگ و سیاست در دانشگاه آزاد یاسوج و سخنرانی در این دانشگاه دعوت شده است.

منبع: صبح زاگرس

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی