نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

6. آذر 1394 - 21:48
این افراد شرور که در دو خودروی سواری تا اندازه زیادی نظم شهر را مورد تهدید قرار بودند حتی از اسلحه نیز استفاده کرده و اقدام به تیراندازی کردند.

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی چهارفصل، ،شامگاه پنج‌شنبه در شهر یاسوج یک درگیری میان چند جوان شرور صورت گرفت که به صورت تعقیب و گریز با یکدیگر درگیر شدند.

 

این افراد شرور که در دو خودروی سواری تا اندازه زیادی نظم شهر را مورد تهدید قرار داده بودند حتی از اسلحه نیز استفاده کرده و اقدام به تیراندازی کردند.

 

در این میان یکی از خودروهای این افرد شرور در محل ارم ۹ واقع در بلوار ارم یاسوج واژگون می‌شود.

 

به گزارش کبنا به همین دلیل ترافیک سنگینی در محل یاد شده ایجاد می‌شود و قبل از نیروهای پلیس دادستان یاسوج بر سر صحنه حاضر می‌شود.

 

مهرداد کرمی با حضور در صحنه مردم را به آرامش دعوت کرد و با رفتن بر روی جرثقیل با مردم گفت‌وگو کرد و از آن‌ها خواست تا آرامش خود ار حفظ کنند.

 

دادستان یاسوج به مردم قول داد که دستگاه قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد به جد چنین معضلاتی را پی‌گیری و با خاطیان به شدت برخورد خواهد گرد.

 

وی گفت: به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم افرادی به هر عنوان آرامش و اسایش مردم را بر هم زنند.

 

همین چند روز پیش بود که مزارعی رئیس‌کل دادگستری استان از حضور مسئولان قضایی استان در اماکن و معابر خبر داد و گفته بود که برای ایجاد امنیت و ارامش خودمان نیز در بین مردم حضور خواهیم داشت.

tasadof-karami (1) tasadof-karami (2) tasadof-karami (3) tasadof-karami (4) tasadof-karami (5) tasadof-karami (6)

منبع:کبناخبر

انتهای پیام

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی