نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

11. مهر 1394 - 15:09
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمدمبارزه با بد حجابی را از رسالت های نیروی مقتدر پلیس بر اساس قانون دانست و افزود:شیب تند بدحجابی در جامعه نشانه از انداختن تخم فتنه دشمن در بستر خانواده ها رامی دهد که باید با اقداماتی موثر از سوی نیروی انتظامی جلوی رشد اینگونه بی عفتی ها در جامعه گرفته شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی صبح امروزدر نشست با جمعی از مسوولان انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با تسلیت حادثه منا و سخنان صریح مقام معظم رهبری در رابطه با بی کفایتی آل سعود در قبال رسیدگی نکردن به حادثه دیدگان این فاجعه غم بار گفت:همانگونه که معظم له فرمودند، مدیریت ناصحیح و سکوت و بی کفایتی این خاندان در قبال حادثه دیده گان همه نشان از بی حیایی  این رژ یم است .

 

وی ادامه داد: همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند، آل سعود و کشور عربستان باید پاسخگوی این فاجعه باشد وگرنه جواب ایران اسلامی جوابی سخت و خشن خواهد بود.

 

روحیه جهادی ،باعث افتخارات زیادی خواهد شد

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه با تبریک هفته نیروی انتظامی به سبز پوشان این نیروی مقتدرایران اسلامی، افزود: داشتن روحیه جهادی موجب کسب موفقیت ها و افتخارات هر چه بیشتر در تمام زمینه ها از سوی کارکنان، ماموران و فرماندهان نیروی انتظامی خواهد شد.

 

ایران اسلامی مدار امنیت در جهان است

ملک حسینی نیروی انتظامی را نیروی مقتدر در انقلاب اسلامی دانست و ابراز کرد:کارکنان، ماموران و فرماندهان نیروی انتظامی به عنوان خدمتگزاران نظام و انقلاب رسالت های سنگینی در زمینه برقراری نظم، امنیت و آرامش در جامعه و مرزها بر عهده دارند و اگر امروز ایران اسلامی بر پایه امنیت در منطقه برقرار است، همه به مدد فداکاری و رسالت سپاه دلاورپاسداران، ارتش مقتدر و نیروی با اقتدار انتظامی در کشور است.

 

وی با تبریک عید سعید غدیر به مسلمان گفت:عیدغدیر،عید یک گروه خاص از مسلمانان نیست ، بلکه عید رسالت توحید خداوند واکمال دین است.

 

نماینده ولی فقیه بر لزوم هر چه باشکوهتر این عید باشکوه در استان اشاره داشت وبیان کرد: غدیر به عنوان عید امامت و ولایت جزو برترین اعیاد مسلمانان به شمار می رود و باید هر سال باشکوه تر از قبل، در نقاط مختلف کشور از جمله استان برگزار شود.
 

کاهش انواع جرائم در استان رضایت بخش است
ملک حسینی به رسالت نیروی انتظامی در ایجاد نظم و امنیت جامعه اشاره داشت و گفت: کاهش انواع جرایم و بزهکاری ها در کهگیلویه و بویراحمد در شش ماه اخیر نسبت به مدت مشابه سال گذشته امیدوار کننده و رضایت بخش است.

وی با بیان اینکه این امر بیانگر همت و تلاش مضاعف کارکنان، ماموران و فرماندهان نیروی انتظامی را نشان می دهد، ابراز کرد:نیروی انتظامی به عنوان ترسیم کننده امنیت در جامعه باید چنین روند مثبتی را با جدیت تداوم دهد.

 

نماینده ولی فقیه در ادامه به آمار کشف مواد مخدر در استان اشاره داشت و افزود: این آمار از طرفی خوب و از طرفی دیگر نشانه ای از خبری زشت و زیبا است.

 

بدون اغماض با پدیده شوم مواد مخدر مبارزه کنید

ملک حسینی تصریح کرد:اعتیاد ویرانگر جامعه است و به همین دلیل باید کارکنان، ماموران و فرماندهان نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد بدون اغماض با چنین پدیده شومی در استان مبارزه کرده و دشواری های این مبارزه را نیز بپذیرند و تحمل کنند.

 

نیروی انتظامی ،امنیت آراء، رأی و رأی دهنده در انتخابات را سرلوحه قرار دهد

وی به نزدیک بودن انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در هفتم اسفند 94اشاره کرد وگفت: تاکنون هیچگونه سهل انگاری، دخالت بیجا و یا موضع گیری در زمینه انتخابات از سوی کارکنان، ماموران و فرماندهان نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد وجود نداشته است.

 

ملک حسینی ابراز داشت: کارکنان، ماموران و فرماندهان نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد همچون سال های قبل برای حفظ امنیت آرا، رای دهندگان و رای دادن در انتخابات پیش رو، تلاش ها و اقدامات لازم را انجام دهندو از هیچ تلاشی فرو گذار نباشند.

 

بدحجابی و بی عفتی در جامعه آغازگر فروپاشی اخلاقی است

نماینده ولی فقیه در ادامه با انتقاد از شیب تند بدحجابی در استان گفت:بدحجابی و بی عفتی آغازگر فروپاشی اخلاقی در جامعه، نابود کننده بنیان خانواده ها و اجتماع و زمینه ساز ارتکاب انواع جرایم و بزهکاری ها است و باید برخوردی قاطع و جدی با آن در کهگیلویه و بویراحمد صورت گیرد.

 

ملک حسینی مبارزه با بد حجابی را از رسالت های نیروی مقتدر پلیس بر اساس قانون دانست و افزود:شیب تند بدحجابی در جامعه نشانه از انداختن تخم فتنه دشمن در بستر خانواده ها رامی دهد که باید با اقداماتی موثر از سوی نیروی انتظامی جلوی رشد اینگونه بی عفتی ها در جامعه گرفته شود.

 

پیگیر باشد

وی در ادامه به برخی شکایت ها از سوی برخی از این نیرو اشاره کرد و گفت:واحدهای حفاظت و بازرسی نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد شکایات و انتقادهای مردم این استان از کارکنان و ماموران نیروی انتظامی استان را با دقت بررسی و پیگیری کنند تا علاوه بر کشف حقیقت از تضعیف شخصیت یا بی آبرویی نیروهای خدمتگزار این نهاد جلوگیری شود.

بویرخبر

انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی