نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. مهر 1394 - 11:40
مجتمع تولیدی بین‌المللی دنا صنعت یاسوج به عنوان تنها نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد در این نمایشگاه بین‌المللی حضور پیدا کرد و لوح و تندیس «شرکت برتر» را کسب کرد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي چهارفصل، یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب با حضور ۲۷۰ شرکت داخلی و ۵۶ شرکت خارجی به کار خود در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران پایان داد.

 

مجتمع تولیدی بین‌المللی دنا صنعت یاسوج به عنوان تنها نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد در این نمایشگاه بین‌المللی حضور پیدا کرد و لوح و تندیس «شرکت برتر» را کسب کرد.

 

این مجتمع تولیدی بین‌المللی که در سال‌های اخیر موفقیت‌های زیادی در سطح ملی و بین‌المللی کسب کرده است همچنین در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تأسیسات توانست تندیس «شرکت برتر» را از آن خود کند.

 

 

به گزارش کبنا، یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب که به مدت ۴ روز به طول انجامید مورد بازدید جمع زیادی از مسئولان قرار گرفت که در این بین برخی از چهره‌های شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد از جمله غلام‍‌رضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس و سید باقر موسوی‌جهان آباد نماینده اسبق بویراحمد و دنا در مجلس از غرفه مجتمع تولیدی دنا صنعت یاسوج بازدید به عمل آوردند و از تلاش‌های این مجتمع تولیدی در راستای اشتغالزایی و رونق اقتصادی استان قدردانی کردند.

 

 

مجتمع تولیدی دنا صنعت یاسوج با سرمایه‌گذاری ارزی بیش از ۱۵۵ میلیون یورو و با استفاده از پیشرفته‌ترین تکنولوژی روز دنیا و ظرفیت ۸۵ هزار تن در دامنه‌های کوی با صلابت دنا راه‌‌اندازی شد و نام بزرگترین کارآفرین را در کوچکترین استان کشور را به خود اختصاص داد.

به گزارش کبنا، اخیراً همچنین مجتمع تولیدی بین‌المللی دناصنعت یاسوج، در جشنواره بین‌المللی انتخاب برترین نام و نشان‌های تجاری ایران به عنوان شرکت تجاری «برتر» مورد تقدیر قرار گرفت.

denasanaat (34) denasanaat (35) denasanaat (36) denasanaat (37) denasanaat (38) denasanaat (39) denasanaat (33) denasanaat (32) denasanaat (31) denasanaat (30) denasanaat (29) denasanaat (28) denasanaat (27) denasanaat (26) denasanaat (25) denasanaat (24) denasanaat (23) denasanaat (22) denasanaat (21) denasanaat (20) denasanaat (19) denasanaat (18) denasanaat (17) denasanaat (16) denasanaat (15) denasanaat (14) denasanaat (13) denasanaat (12) denasanaat (11) denasanaat (10) denasanaat (9) denasanaat (8) denasanaat (7) denasanaat (6) denasanaat (5) denasanaat (4) denasanaat (3) denasanaat (2) denasanaat (1)

 

منبع:كبنانيوز

انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی