نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

3. شهريور 1394 - 10:14
عضو هیئت‌رئیسه فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار اعضای مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) بار دیگر پازل نظام سلطه را برای ایجاد اختلاف و نفوذ در منطقه به هم‌ ریخت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل ،حسینعلی حاجی نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شاهین‌شهر با تبریک فرارسیدن دهه کرامت و هفته دولت به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار اعضای مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) و اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین نکته در فرمایشات مقام معظم رهبری موضوع نقشه نظام سلطه در منطقه بود که بر دوپایهٔ اختلاف و نفوذ استوار است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در واقع بار دیگر پازل نظام سلطه را برای ایجاد اختلاف و نفوذ در منطقه به هم‌ریخت، افزود: ملت‌های مسلمان منطقه باید هوشیار باشند؛ ایجاد گروه‌های هتاک و جبار تکفیری که آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها به نقش خود در به وجود آمدن آن آشکارا اذعان کرده‌اند، مهم‌ترین ابزار برای ایجاد چند پارچگی در بین ملل مسلمان است.

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس تصریح کرد: آنچه امروز در همسایگی کشور ما و در منطقه در حال اتفاق افتادن است یک جنگ کاملاً سیاسی بوده و نه مذهبی؛ چرا که آمریکایی‌ها برای حفظ رژیم جعلی صهیونیست در منطقه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه نباید به بیگانگان اجازه سوء استفاده از توافقی که هنوز در مرحله نامزدیست نه عقد، را بدهیم، تأکید کرد: اگر می‌خواهیم به قله‌های پیشرفت و تعالی دست پیدا کنیم حتی نباید حرف اجازه نفوذ نظام سلطه را به داخل کشور بدهیم چرا که تاریخ به‌خوبی ثابت کرده که استعمار برای کشور ما چیزی جزء فقر و ذلالت دستاورد دیگری نداشته است.

حاجی با بیان اینکه ایران از محور مقاومت در مقابل رژیم کودک‌کش صهیونیستی دفاع کرده و تا نابودی کامل اسرائیل نیز دفاع خواهد کرد، ادامه داد: شیعیان جهان اسلام نباید اجازه تبلیغ و دیکته تشییع انگلیسی را به هر استعمار زده‌ای در جهان اسلام بدهند چرا که تشییع انگلیسی نقش استتار برای دست یافتن روباه پیر به اهداف پلیدش را بازی می‌کند.

وی همچنین رفت‌وآمدهای اخیر اروپایی‌ها را بعد از اعلام متن برجام، یک کار تبلیغاتی عنوان کرد و گفت: اگر هم با غرب کانال ارتباطی برقرار شد نباید به‌هیچ‌ عنوان خط و مشی تعیین‌ شده توسط مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی رو به فراموشی سپرده شود.

فارس

انتهای پیام

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی