نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

9. تير 1394 - 8:39
فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد
فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد:
ورود و خروج خودرو به آبشار یاسوج بر اساس ظرفیت آن باشد
فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت ساماندهی پارک خودرو در آبشار یاسوج تاکید کرد و گفت: ورود و خروج خودرو بر اساس ظرفیت آبشار باشد.

چهارفصل، سردار غلامعباس غلامزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به در پیش بودن تعطیلات عید فطر و تابستان اظهار کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی شهرستان بویراحمد در تعطیلات پیش رو شاهد خیل عظیم گردشگران به این شهرستان هستیم که باید تمهیدات لازم در این خصوص اتخاذ شود.

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی کامل پلیس راه و راهور استان در تعطیلات عید فطر و آغاز سفرهای تابستانه خبر داد و گفت: پلیس راه با آمادگی تمام در جاده‌های برون‌شهری و راهور در سطح جاده‌های درون شهری کمک‌کار دیگر مسئولان ارگان‎هاست.

وی با بیان اینکه در تعطیلات عید فطر و با توجه به آغاز سفرهای تابستانی دو مشکل داریم، گفت: ساماندهی پارک خودرو در پارک‌های اسکان در شهر یاسوج از مشکلات اساسی بوده که باید چاره‌ای برای آن اندیشیده شود تا در این ایام با مشکلی مواجه نشویم.

این مقام مسئول دیگر مشکل در شهر یاسوج را وضعیت آبشار عنوان کرد و گفت: آبشار یاسوج با توجه به وضعیت کنونی برای تعداد مشخصی خودرو ظرفیت دارد و باید برای کنترل و جلوگیری از ورود بیش از ظرفیت به آبشار، چاره‌ای اندیشیده شود و ورود و خروج آن کنترل شود.

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم ساماندهی آبشار یاسوج تاکید کرد و گفت: با توجه به آب و هوای مساعد آبشار، سیل ورود و بازدید گردشگر به این منطقه تفریحی و گردشگری بسیار بالاست که باید تمهیدات لازم در خصوص پارک خودروهای آن‌ها اتخاذ شود تا با مشکل ترافیکی در این منطقه مواجه نشویم.

غلامزاده از دیگر مشکلات ترافیکی در ایام تعطیلات را مربوط به مناطق گردشگری شهر سی‌سخت عنوان کرد و گفت: مشکل ما در این شهر به نسبت یاسوج حادتر بوده و در مسیر منتهی به چشمه میشی، وضعیت نامناسب بوده و از لحاظ ترافیکی و پارک خودرو دچار مشکلاتی در این منطقه گردشگری می‌شویم که باید چاره‌ای در این خصوص اندیشیده شود.

وی بر لزوم آمادگی امداد خودرو در سفرهای تابستانی تاکید کرد و گفت: به منظور ارائه خدمات مطلوب به هم‌وطنان، دستگاه‌های متولی سفر باید آمادگی کامل را داشته باشند تا در ایام تعطیلات با مشکل خاصی مواجه نشویم.

غلامزاده در بخشی دیگر از سخنان خود به سه عامل مهم در تصادفات را انسان، خودرو و جاده‌ها و موارد جانبی عنوان کرد و گفت: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته، بالاترین علت تصادفات، عوامل انسانی بوده که این امر تنها مربوط به کهگیلویه و بویراحمد و کشور نیست.

فرمانده ارشد انتظامی در کهگیلویه و بویراحمد، تصادفات فوتی در صحنه را یک مسئله در حین انتقال و انتقال به مراکز درمانی و نحوه درمان را مساله‌ای دیگر در آمار تصادفات عنوان کرد و گفت: مشکل کنونی ما فراتر از جاده‌ها بوده و در حال حاضر بحث فرهنگ و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی امری مهم استکه باید فرهنگ‌سازی لازم در این خصوص صورت گیرد.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی