نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

3. آبان 1393 - 11:58
شهرام مهدوی
مسئول سازمان بسيج دانشجويي كهگيلويه و بويراحمد:
لغزش خواص اهل حق بود كه باعث به مسلخ رفتن امام حسين(ع) شد
مسئول سازمان بسيج دانشجويي كهگيلويه و بويراحمد با اشاره به درس‌هاي مكتب عاشورا گفت: وقتي پاي خواص اهل حق در مقابل دنيايشان بلغزد، امام حسين (ع) به مسلخ مي‌رود.
به گزارش چهارفصل به نقل از خبرنگار "خبرگزاري دانشجو" از ياسوج، ‌شهرام مهدوي مطلق ديروز در جمع دانشجويان و مسئولان فرهنگي بسيج دانشجويي دانشگاه‌ها و مراكز آموزش عالي كهگيلويه و بويراحمد،‌ بر لزوم توجه به مضامين عاشورايي تاكيد كرد و گفت: عاشورا پژوهي و تعمق در مفاهيم و مضامين عاشورايي در جامعه امروز ما از ضروريات مي‌باشد كه بايد در كنار سوگواري‌ها از اين نكته نيز غافل نشويم.

وی افزود: امام حسين (ع) حج را نيمه تمام رها كردند و به سمت جهاد حركت كردند كه اين خود حاوي پيام‌هايي است كه بايد با دقت و مطالعه عميق با زواياي قيام آن حضرت آشنا شويم.

مسئول سازمان بسيج دانشجويي كهگيلويه و بويراحمد به بركات حادثه عاشورا براي اسلام اشاره كرد و گفت: عاشورا اسلام را زنده كرد و اگر اين جريان اتفاق نمي‌افتاد،‌ دشمنان واقعي اسلام شناخته نمي‌شدند و شايد نمي‌‌توانستيم ثابت كنيم كه اموي‌ها دشمن اسلام هستند.

مهدوي مطلق افزود: برخي خواص در عاشورا لغزيدند و يا سكوت كردند كه سكوتشان كمر سپاه اسلام را خرد كرد و در طول تاريخ نيز خواص بي‌بصيرت وجد داشته و دارند.

وي ادامه داد: وقتي كه پاي خواص اهل حق در مقابل دنيايشان بلغزد و به موقع موضع نگيرند، امام حسين (ع) به مسلخ مي‌رود.

مسئول سازمان بسيج دانشجويي كهگيلويه و بويراحمد به لغزش خواص در عصر حاضر اشاره كرد و گفت: در فتنه 88 برخي از خواص سكوت كردند و هنرشان اين بود كه همراه با دشمن نشدند و ضربه به انقلاب و اسلام نزدند.
 

مهدوي مطلق افزود: آنچا كه اسلام در طول تاريخ ضربه خورد، از مدعيان اسلام گرايي بود كه داعش امروز را مي‌توان نمونه‌اي از اموي سابق دانست.

 

وی خاطرنشان کرد: بايد بر روي پيام‌هاي سياسي عاشورا و مباني فكري آن كارهاي علمي انجام شود و از بعد سياسي قيام امام حسين (ع) غافل نشويم.
 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا