پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل
Published on پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل (http://www.chaharfasl.ir)

صفحه اصلی > فانی پیگیر پرداخت پاداش مناطق محروم معلمان باشد / سندی بنیادی‌تر از منویات رهبری نداریم

4. آبان 1392 - 9:27
فانی پیگیر پرداخت پاداش مناطق محروم معلمان باشد / سندی بنیادی‌تر از منویات رهبری نداریم
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس:
فانی پیگیر پرداخت پاداش مناطق محروم معلمان باشد / سندی بنیادی‌تر از منویات رهبری نداریم [1]
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس گفت: بهترین راه تحول در آموزش و پرورش عمل به فرامین مقام معظم رهبری است که فانی در صورت کسب رآی در مجلس باید نسبت به آن دغدغه داشته باشد.

به گزارش چهارفصل [2] ،غلام‌محمد زارعی امروز در یاسوج با بیان اینکه آموزش و پرورش راهبردی‌ترین وزارتخانه است که همه باید نسبت به آینده و تحولات آن دغدغه داشته باشیم، اظهار داشت: تحول در حوزه‌های مختلف هنگامی اتفاق می‌افتد که آموزش و پرورش پویا و متحول باشد. [2] 

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری همواره نسبت به آموزش و پرورش دغدغه داشته‌اند و تحولات در این عرصه را پیگیری می‌کنند.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس خاطرنشان کرد: در روز رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی آقای رئیس‌جمهور اگر وقتی برای نطق ما پیش آمد خواسته‌های معلمان مناطق محروم را بیان خواهم کرد.

زارعی تصریح کرد: پرداخت نشدن پاداش مناطق محروم معلمان موضوعی است که واقعاً به یک معضل مبدل شده و ما مسئولان در برابر خواسته به‌حق این قشر فداکار و کم‌توقع حرفی برای گفتن نداریم.

وی با بیان اینکه به عنوان نماینده بخشی از معلمان در مناطق محروم کشور از وزیر آینده آموزش و پرورش انتظار رفع این دغدغه را دارم، عنوان کرد: برای مسئولان زیبنده نیست که این موضوع ادامه پیدا کند، چراکه موضوع اعتماد فرهنگیان به ما مسئولان در میان است. [2]

نماینده مردم بویراحمد و دانا در مجلس شورای اسلامی افزود: در یک سال و نیم گذشته بارها و بارها این موضوع را به مسئولان قبلی و فعلی تذکر داده‌ام و در دوره جدید در صورت انتخاب آقای فانی به جد پیگیر خواسته قشر فرهنگی برای پرداخت مطالبات آنها خواهم بود.

زارعی در ادامه با بیان اینکه وزیر آموزش و پرورش راهی جز این ندارد که برای موفقیت در این مجموعه بزرگ منویات رهبری را سرلوحه کارهای خود قرار دهد، بیان داشت: اگر از من بپرسند سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش چیست، منویات معظم‌له را بهترین سند و راهکار برای موفقیت در این حوزه می‌دانم.

وی در پایان با انتقاد از ناچیز بودن سرانه دانش‌آموزی و مشکلاتی که از این رهگذر گریبانگیر مدارس شده، اذعان داشت: وقتی سرانه مدارس و دانش‌آموزان را از زبان مدیران مدارس و رؤسای آموزش و پرورش می‌شنویم درخواهیم یافت که مشکل کنونی نظام تعلیم و تربیت ما از کجا سرچشمه می‌گیرد.

منبع:فارس

انتهای پیام/گ


Source URL: http://www.chaharfasl.ir/node/40532

پیوندها
[1] http://www.chaharfasl.ir/node/40532
[2] http://chaharfasl.ir