
به گزارش چهارفصل؛با توجه به انسداد کامل کمربندی یاسوج در محدوده پل مختار، تردد خودروها از طریق پل سوم بشار و مسیرهای منتهی به آن هدایت میشود. بر اساس اعلام مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد، فاز دوم پل سوم بشار که پیشتر به دلیل سردی هوا با تأخیر مواجه شده بود، هماکنون بازگشایی شده و زیر بار ترافیک رفته است .
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت این مسیر جایگزین، گفت: پل مختار کمربندی یاسوج-اصفهان و یاسوج-شیراز را به هم متصل میکرد و به همین علت از اهمیت خاصی برخوردار بود . با بازگشایی پل سوم بشار، بخشی از بار ترافیکی منطقه کاهش یافته و شهروندان میتوانند بدون مشکل تردد کنند.
بر اساس گزارشهای میدانی، تیمهای راهداری و مدیریت بحران همچنان در محل پل مختار حضور داشته و بررسیها برای تعیین علت دقیق تخریب و برنامهریزی برای بازسازی این پل ادامه دارد . مسئولان از رانندگان خواستهاند ضمن همکاری با نیروهای انتظامی، از مسیرهای جایگزین معرفیشده استفاده کنند
انتهای خبر/





پیوندها
[1] http://www.chaharfasl.ir/news/137531/%D8%AC%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%AC%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%B2%DB%8C%D9%86-%DA%A9%D9%85%D8%B1%D8%A8%D9%86%D8%AF%DB%8C-%DB%8C%D8%A7%D8%B3%D9%88%D8%AC-%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5-%D8%B4%D8%AF
[2] http://www.chaharfasl.ir/tags/%D9%BE%D9%84-%D8%B3%D9%88%D9%85-%D8%A8%D8%B4%D8%A7%D8%B1%D8%9B-%D9%BE%D9%84-%D9%85%D8%AE%D8%AA%D8%A7%D8%B1