
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل؛ مردم باشت در شبِ بیست و پنجم حضور خود در کفِ خیابان، با شعارهای خود انزجارشان را از امریکای جنایتکار و اسرائیل کودککش اعلام داشتند و نشان دادند که برای مردم باشت خستگی معنا ندارد؛ اینجا مردم تا پای جان، پای عهدخود با رهبر و حمایت از رزمندگان ایستادهاند.
پیوندها
[1] http://www.chaharfasl.ir/news/137507/%D9%86%D9%88%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D9%84%D9%84%D9%91%D9%87-%D8%A7%DA%A9%D8%A8%D8%B1-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D9%85-%D8%B4%D9%87%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%A7%D8%B4%D8%AA-%D8%AE%D8%A7%D9%85%D9%88%D8%B4-%D8%B4%D8%AF%D9%86%DB%8C-%D9%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA