
گزارش پایگاه خبری تحلیلی باشتنیوز مردم باشت در شبِ بیست و چهارم حضورشان در کفِ خیابان، با شعارهای خود انزجارشان را از آمریکا جنایتکار و اسرائیل اعلام داشتند.
پیوندها
[1] http://www.chaharfasl.ir/news/137502/%D9%85%DB%8C%D8%AB%D8%A7%D9%82-%D8%A8%D8%A7-%D8%B1%D9%87%D8%A8%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D8%B4%D8%A8-%D8%A8%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D9%88-%DA%86%D9%87%D8%A7%D8%B1%D9%85-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B4%D8%AA