نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

30. بهمن 1396 - 7:14
نماینده مردم بویراحمد و دنا گفت: پهپادهای لازم به همراه بالگردها برای جستجو و تفحص به یاری تیم های امداد نجات خواهند آمد و تیم های کوهنوردی از تهران برای کمک به تیم های کوهستان ملحق خواهند شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ در پی حادثه جانگداز سقوط هواپیمای آسمان تهران_ یاسوج در منطقه سمیرم اصفهان، با تلاش نیروهای امداد و نجات متاسفانه تاکنون از لاشه هواپیما و حادثه دیدگان این سانحه خبری در دست نیست. به همین خاطر برای آخرین وضعیت از این حادثه ارتباط تلفنی با غلام محمد زارع نماینده مردم بویراحمد و دنا برقرار کردیم تا از روند کار در بحث تفحص و جستجو بیشتر باخبر شویم.

 

نماینده مردم بویراحمد و دنا به چهارفصل گفت: با عرض تسلیت مجدد خدمت ملت شریف ایران و همه هم استانی های شریف که در این سانحه دلخراش عزیزان خودشان را از دست داده اند، از همان دقایق اولیه با هماهنگی هایی که صورت پذیرفت جلسه ستاد بحران  حوزه هوانوردی در سازمان هواپیمایی کشور در تهران و با حضور وزیر راه و شهرسازی و کمیسیون عمران مجلس به همراه نمایندگان مجمع استان انجام گرفت.

 

زارع افزود: این موضوع از دقایق اولیه مورد پیگیری قرار گرفت، کارها و اقدامات ضروری برای هماهنگی و امداد رسانی  صورت پذیرفت. بعد از تشکیل ستادهای بحران که در استان های همجوار برای یاری رسانیدن به این سانحه دلخراش صورت گرفت با پیگیری موضوع از سوی کارشناسان حوزه هوانوردی، هواپیمایی و فرودگاه های کشوری و با حضور مدیران هواپیمایی آسمان در جلسه ای به بررسی احتمالات موجود در این حادثه پرداخته شد.

 

وی بیان کرد: در حال حاضر با یک جمع بیست نفری از مجموعه مسئولان هوا فضای کشور به مقصد حادثه سقوط هواپیمای تهران_یاسوج حرکت کردیم که از طریق اصفهان  به محل واقعه مورد نظر رسیده ایم تا برنامه ریزی های لازم را برای امروز انجام بدهیم.

 

نماینده مردم بویراحمد و دنا در ادامه ابراز کرد: پهپادهای لازم به همراه بالگردها برای جستجو و تفحص به یاری تیم های امداد نجات خواهند آمد و تیم های کوهنوردی از تهران برای کمک به تیم های کوهستان ملحق خواهند شد تا هرچه سریعتر به شناسایی محل حادثه دست پیدا نماییم.

 

زارع در پایان اشاره کرد: امروز وزیر راه و شهرسازی در محل حادثه حضور خواهد داشت تا پیگیری موضوع در محل این اتفاق صورت بگیرد. مجموعا اقدامات لازم برای تفحص و جستجو هواپیمای سقوط کرده و نفرات حادثه دیده انجام گرفته است. با توجه به نامساعد بودن هوا و مه آلود بودن منطقه که دیروز و دیشب نیروهای امداد و نجات توفیقی برای پیدا کردن لاشه هواپیما نداشتند امید است که امروز در اسرع وقت به نتایج خوبی در این سانحه جانسوز برسیم.

انتهای پیام /

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی