نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

1. آبان 1396 - 10:25
رئیس فرودگاه یاسوج نسبت به مصاحبه یکی از مدیران استانی که از لغو یک جانبه قرارداد گلخانه های فرودگاه یاسوج خبر داده بود واکنش نشان داد و از قانونی بودن این کار سخن گفت .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛جعفر گوهرگانی در برنامه تلویزیونی بی تعارف  که در 7 مهر ماه امسال پخش شد به مشکلات بوجود آمده در حوزه گلخانه های فرودگاه یاسوج اشاره کرد؛گوهرگانی عنوان کرد: در بحث تعطیلی گلخانه های فرودگاه یاسوج در دولت قبل و در زمان استاندار وقت قرار شد قسمتی از فضای فرودگاه یاسوج به مساحت 45 هکتار نقشه برداری شد ولی 18 واحد واگذار گردید که 15 واحد راه اندازی شد.

این مسئول ابراز داشت:  قرار شد این گلخانه ها به متقاضیان و فارغ التحصیلان بخش کشاورزی اختصاص داده شود تا به تولید بپردازند.

وی ادامه داد: حفرچاه، برق کشی، خیابان سازی از سوی سازمان جهاد کشاورزی به عنوان زیرساخت در اختیار این متقاضیان قرار گرفت و مجوز احداث 18 هکتار نیز به انها داده شد و سالانه پنج میلیون گل رز شاخه بریده در این گلخانه ها تولید و روانه بازار می شود.

گوهرگانی افزود: در 18 هکتار از گلخانه های فرودگاه یاسوج در صورت فعال بودن 90 نفر به طور مستقیم شاغل می شوند و در صورت اجرای 45 هکتار نیز برای 450 نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم شغل ایجاد خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: مدیرت فعلی فرودگاه یاسوج قراردادی که برای احداث و راه اندازی این گلخانه ها منعقد شده است را در نشست با هیاتی در تهران به صورت یکجانبه فسخ کرده است در صورتی که قرارداد برای مدت 13 سال منعقد شده بود.

علی محسنیان در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل نسبت به مصاحبه این مدیر استانی که از لغو یک جانبه قرارداد گلخانه های فرودگاه یاسوج خبر داده بود، واکنش نشان داد و اظهار داشت: این قرارداد به صورت یک جانبه فسخ نشده است و به صورت کاملا قانونی این کار انجام شده است . 

وی افزود : در این زمینه تخلفاتی صورت گرفته است که همان مدیران ذی ربطی که در آن برنامه مصاحبه کرده اند بهتر از هر کسی می دانند که چه تخلفاتی صورت گرفته است .

محسنیان در ادامه گفت : ما هیچ گاه دنبال حاشیه سازی نبوده ایم و به حاشیه ها دامن نزده ایم .

رئیس فرودگاه یاسوج به دلایل فسخ این قرارداد اشاره کرد و گفت : با توجه به تخلفاتی که صورت گرفته است ، هیئت تشخیص که بین فرودگاه و گلخانه ها مرجع قانونی بوده است ، تشخیص دادند که حق دولت تضییع شده است و به استناد آن تقاضای حکم تخلیه کرده اند و پیگیری های قضایی انجام شده است .

محسنیان در پایان از بیان تخلفاتی که انجام شده است خودداری نمود.

انتهای پیام / ش

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی